CEZ+MČR v Rallycrossu – Sedlčany – 1. – 2. 8. 2020
Stejná sestava jako v Sosnové absolvovala druhý závod MČR v Rallycrossu v Sedlčanech, který byl zároveň prvním zónovým. Tento závod bohužel velmi ovlivnilo nepříznivé počasí, ale vzato z pohledu spravedlnosti, tak všichni měli podmínky stejné. Někdo se s nimi popasoval lépe, někdo hůře.
V české trofeji historických automobilů nastupují shodně Tereza Dvořáková s Peugeotem 306 a Martin Peták se Škodou Favorit. Tentokrát se o něco lépe dařilo Martinovi, když byl po kvalifikačních jízdách klasifikován jako pátý, kde se mu podařilo zajet v součtu daných kvalifikačních jízd zajet třetí, pátý a čtvrtý čas ze šesti převzatých jezdců do závodu. Zajímavostí bylo, že tato divize bylo pro zaktraktivnění závodu spojena s divizí historiků 4x4 a diváci tak nemuseli koukat pouze na tři vozy na trati. Oproti prvnímu závodu díky podmínkám jaké panovali na trati, neměl díky slabšímu výkonu svého vozu takovou nevýhodu oproti soupeřům a na stupně vítězů mu tak nakonec scházely pouze dvě vteřiny, když dojel pátý. Tereze sedlčanská trať v tomto závodě moc neseděla. Defacto zajela stejná umístění jako Martin, jen s tím rozdílem, že první jízdu nedojela a to mělo vliv na to, že v součtu všech jízd měla o nakonec o dva body méně. Finálovou jízdu dokončila na šestém místě se ztrátou necelých pěti vteřin na Martina.
Radek Dvořák si po třech týdnech jako jeden z mála zopakoval bahenní rozplavby, když se defacto opakoval stejné počasí, které panovalo při druhém závodu RX Cupu, který se zde v Sedlčanech konal. V tréninku v divizi STC-1600 zajel třetí nejrychlejší čas a v součtu všech jízd mu patřilo až páté místo. První jízdu bohužel nedokončil, ve druhé mu patřil čtvrtý a ve třetí pak třetí nejrychlejší čas ze sedmi převzatých jezdců do závodu. Semifinále se nejelo a vyjeté body stačily pouze na start ze třetí řady. Ten se mu povedl a zařadil se na čtvrté místo. Pak se díky dobře zvolené taktice se zajetím do joker lapu dostal na místo třetí. Snažil se pak stáhnout ztrátu, kterou nabral v začátku finále, ale na vedoucí jezdce se již nedokázal dotáhnout, respektive na druhého Michala Sklenáře s Hondou CRX se v posledním kole dotáhnul na necelou vteřinu, ale ten si své umístění již zkušeně pohlídal. Vítězem tohoto finále se stal Marek Honzík s Peugeotem 106 Maxi. Radkovi za AUCTOR Team za umístění na stupních vítězů gratulujeme.
Druhým nejrychlejším časem v tréninkových jízdách se blýskl Honza Ratajský ve velmi nabité divizi Super 1600 se třinácti převzatými vozy. Bohužel první jízda mu nevyšla podle jeho představ a bral až devátý čas. Chuť si zpravil hned v jízdě druhé, kterou vyhrál o více jak dvě vteřiny před vítězem sosnovského závodu Janem Černým. Třetí rozjížďka mu v porovnání s nerychlejší pěticí prvních dvou jízd moc nevyšla a dojel až jako pátý a v součtu všech tří jízd zajel až osmý čas. To co se mu povedlo v jízdě druhé, si naštěstí zopakoval i ve své semifinálové jízdě a vyhrál a nejlépe se tak popasoval s podmínkami na trati a v součtu obou semifinálových jízd měl i nejrychlejší čas a první právo výběru místa pro finálovou jízdu. Ve finálové jízdě měl Honza výborný start a dostal se na první místo, které držel až do čtvrtého kola, kdy udělal drobnou chybku v joker lapu. Každopádně to nebyla ta hlavní, kterou se propadl na druhé místo, ale problémem byla ztráta výkonu motoru, který od druhého kola neměl takové parametry, jaké by měl mít. Naštěstí vybudovaný náskok stačil a Honza tak bral hned při svém druhém startu s novým vozem umístění na stupních vítězů a dojel jako druhý. První tak dojel polský jezdec Radoslav Raczkowski, taktéž s vozem Škoda Fabia třetí generace a jako třetí dojel Lukas Dirnberger se Škodou Fabia první generace. Za AUCTOR Team Honzovi za druhém místo gratulujeme.