-
2020 - VRATISLAV CINKL - VÝSLEDKY ZE ZÁVODŮ
1. závod - Úterý - 15. - 16. 8. 2020 - Krušnohorský pohár - dvouzávod
Sobota - 1. místo ve třídě + 5. absolutně, Neděle - 1. místo ve třídě + 6. absolutně2. závod - Jemníky - Bojetice - 19. - 20. 9. 2020 - Edda CUP - dvouzávod
Sobota - 1. místo ve třídě + 4. absolutně, Neděle - 1. místo ve třídě + 4. absolutně
CELKOVÉ VÝSLEDKY ZE ZÁVODŮ 2020
1. Úterý - 15. 8. 2020 - Krušnohorský pohár - sobota třídy
1. Úterý - 15. 8. 2020 - Krušnohorský pohár - sobota absolutně
2. Úterý - 16. 8. 2020 - Krušnohorský pohár - neděle třídy
2. Úterý - 16. 8. 2020 - Krušnohorský pohár - neděle absolutně
3. Jemníky - 19. 9. 2020 - Edda Cup - sobota třídy
3. Jemníky - 19. 9. 2020 - Edda Cup - sobota absolutně
4. Jemníky - 20. 9. 2020 - Edda Cup - neděle třídy
4. Jemníky - 20. 9. 2020 - Edda Cup - neděle absolutně
-
2019 - VRATISLAV CINKL - VÝSLEDKY ZE ZÁVODŮ
1. závod - Jemníky - Bojetice - 27. - 28. 4. 2019 - Edda Cup - dvouzávod
Sobota - 1. místo ve třídě + 5. absolutně, Neděle - 1. místo ve třídě + 5. absolutně2. závod - Hostr Prix Liberec - 22. - 23. 6. 2019 - Edda Cup + MČR - dvouzávod
Sobota - 3. místo ve třídě + 12. absolutně, Neděle - 2. místo ve třídě + 13. absolutně3. závod - Horní Jiřetín - 21. - 22. 9. 2019 - Edda Cup - dvouzávod
Sobota - Sobota 2. místo ve třídě + 9. absolutně, Neděle - 2. místo ve třídě + 9. absolutně
CELKOVÉ VÝSLEDKY ZE ZÁVODŮ 20191. Jemníky - Bojetice - 27. 4. 2019 - Edda Cup - sobota třídy
1. Jemníky - Bojetice - 27. 4. 2019 - Edda Cup - sobota absolutně
2. Jemníky - Bojetice - 28. 4. 2019 - Edda Cup - neděle třídy
2. Jemníky - Bojetice - 28. 4. 2019 - Edda Cup - neděle absolutně
3. Liberec - 22. 6. 2019 - Edda Cup - sobota třídy
3. Liberec - 22. 6. 2019 - Edda Cup - sobota absolutně
4. Liberec - 23. 6. 2019 - Edda Cup - neděle třídy
4. Liberec - 23. 6. 2019 - Edda Cup - neděle absolutně
5. Horní Jiřetín - 21. 9. 2019 - Edda Cup - sobota třídy
5. Horní Jiřetín - 21. 9. 2019 - Edda Cup - sobota absolutně
6. Horní Jiřetín - 22. 9. 2019 - Edda Cup - neděle třídy
6. Horní Jiřetín - 22. 9. 2019 - Edda Cup - neděle absolutně
KONEČNÉ VÝSLEDKY 2019EDDA CUP
po desátém závodě - třídy
po desátém závodě - absolutně2018 - VRATISLAV CINKL - VÝSLEDKY ZE ZÁVODŮ
1. závod - Jemníky - Bojetice - 28. - 29. 4. 2018 - Edda Cup - dvouzávod - sobota 1. místo ve třídě + 5. absolutně, neděle - 2. místo ve třídě + 10. absolutně
2. závod - Hostr Prix - Liberec - 16. - 17. 6. 2018 - Edda Cup + ZAV MČR - sobota - 1. místo ve třídě + 14. absolutně, neděle - 1. místo ve třídě + 15. absolutně
3. závod - Horní Jiřetín - 15. - 16. 9. 2018 - Edda Cup - dvouzávod - sobota - 2. místo ve třídě + 15. místo absolutně, neděle - 2. místo ve třídě + 14. absolutně
CELKOVÉ VÝSLEDKY ZE ZÁVODŮ
1. Jemníky - Bojetice - 28. 4. 2018 - Edda Cup - sobota třídy
1. Jemníky - Bojetice - 28. 4. 2018 - Edda Cup - sobota absolutně
2. Jemníky - Bojetice - 29. 4. 2018 - Edda Cup - neděle třídy
2. Jemníky - Bojetice - 29. 4. 2018 - Edda Cup - neděle absolutně
3. Liberec - 16. 6. 2018 - Edda Cup - sobota třídy
3. Liberec - 16. 6. 2018 - Edda Cup - sobota absolutně
4. Liberec - 17. 6. 2018 - Edda Cup - neděle třídy
4. Liberec - 17. 6. 2018 - Edda Cup - neděle absolutně
5. Horní Jiřetín - 15. 9. 2018 - Edda Cup - sobota třídy
5. Horní Jiřetín - 15. 9. 2018 - Edda Cup - sobota absolutně
6. Horní Jiřetín - 16. 9. 2018 - Edda Cup - neděle třídy
6. Horní Jiřetín - 16. 9. 2018 - Edda Cup - neděle absolutně
PRŮBĚŽNÉ VÝSLEDKYEDDA CUP
po devátém závodě - třídy
po devátém závodě - absolutně2009 – 2018 – ZAV - EDDA CUP
Divize E-2000
Celkem 49 startů
Pódium – 37 umístění – 12 x 1. místo, 12 x 2. místo, 13 x 3. místo
Odstoupení – 3 x2018
2017 – celkové 7. místo (3/17 – 2 x 1. místo, 1 x 3. místo)
2016 – celkové 5. místo (7/17 – 2 x 2. místo, 2 x 3. místo)
2015 – celkové 10. místo (4/17 – 1 x 2. místo, 1 x 3. místo)
2014 – celkové 4. místo (8/16 – 1 x 1. místo, 4 x 2. místo, 3 x 3. místo)
2013 – celkové 4. místo (8/16 – 2 x 1. místo, 1 x 2. místo, 2 x 3. místo)
2012 – celkové 1. místo (13/17 – 4 x 1. místo, 4 x 2. místo, 3 x 3. místo)
2011 – celkové 25. místo (2/11 – 1 x 3. místo)
2010 – bez startu
2009 – celkové 32. místo – (1/10)Odkaz na výsledky na stránky EDDA CUPU.
2000 – 2006 – Amatérský Autokros
Celkem – 26 startů (2003 – 2006)
Pódium – 23 umístění – 11 x 1. místo, 7 x 2. místo, 5 x 3. místoDivize – Cestovní vozy do 1300 ccm (občasný start v divizi do 1600 ccm)
Poháry – Týnecký pohár, Zlatopramen Cup, Super Cup, MČR v Hobby Autocrossu
2006 – MČR v Hobby Autocrossu – celkové. 20 místo (1/8 – 1 x 2. místo) – do 1300 ccm
2006 – MČR v Hobby Autocrsossu – celkové 34. místo (1/8) – do 1600 ccm
2005 – MČR v Hobby Autocrossu – celkové 8. místo (2/7 – 1 x 1. místo, 1 x 2. místo) – do 1300 ccm
2005 – MČR v Hobby Autocrossu – celkové – 35. místo (1/7) – do 1600 cm
2004 – Zlatopramen Cup – Týnecký pohár – celkové 2. místo (9/9 – 3 x 1. místo, 3 x 2. místo, 2 x 3. místo)
2004 – Super Cup – celkové 4. místo (3/5 – 1 x 1. místo, 1 x 2. místo, 1 x 3. místo)
2003 – Týnecký pohár – celkové 1. místo – (9/9 – 6 x 1. místo, 1 x 2. místo, 2 x 3. místo)
2002 – Týnecký pohár - ?
2001 – Týnecký pohár - ?
2000 – Týnecký pohár - ?2003 – 2004 – ZAV – volné závody
Celkem 2 starty
2004 – FMS – Jemníky – Bojetice - ?
2003 – volný závod – Jemníky – Bojetice – Týnecký pohár – divize do 1600 ccm – 3. místo
-
2020
20200922 - článek z AUCTOR webu - ZAV Jemníky - Edda Cup
20200818 - článek z AUCTOR webu - ZAV Úterý - Krušnohorský pohár
20200310 - Vratislav Cinkl - týmový rozhovor
2019
20190924 - článek z AUCTOR webu - Honrní Jiřetín - 3. start v roce 2019
20190719 - článek z AUCTOR webu - Liberec - ZAV - 2. start v roce 2019
20190504 - článek z AUCTOR webu - Jemníky - ZAV - 1. start v roce 2019
2019 TV - Video
20190428 - ON-Board - Jemníky - Bojetice - Edda CUP 2019
201820181001 - článek z AUCTOR webu - Horní Jiřetín - 3. start v roce 2018
20180620 - článek z AUCTOR webu - Liberec - Jemníky - 1.a 2. start v roce 2018
2018 TV - Video
20180427 - ON-Board - Jemníky - Bojetice - EDDA CUP 2018
20180617 - Klip + ON-Board - Ještěd - EDDA CUP 2018Historie - TV - Video
-
Pocházím z Jemníků u Mladé Boleslavi. Zájem o techniku byl již od mého útlého dětství určitě dán tím, že pocházím z rodu Cinklů, a ti měli vždy k motorismu blízko. Asi největší roli ve vztahu k technice závodní sehrál můj otec František Cinkl, který se pohyboval jako mechanik v různých disciplínách motorsportu - rallye, vrchy, okruhy, autocross . Občas mě brával s sebou, zde mě závodní technika učarovala asi definitivně. Za rodným domem mi také inspirativně v 90 letech startovala RZ Rallye Bohemia. Vzhledem k okolnostem je to už jen krůček k tomu v motorsportu také něco osobně podniknout.
Od dětství postupným „šroubováním“ všeho možného jsem si postupně prošel vším: od jízdního kola, přes různé motorky až po auta. Nejčastější tratí počátků ježdění díky absenci řidičáku byly stovky možná tisíce kilometrů polními cestami, nechtěně občas i necestami. Zde se mi podařilo cestou pokus-omyl nasbírat spousty užitečných zkušeností a možná snad i taky trochu citu pro řízení.
Mé opravdové závodnické začátky byly odstartovány kolem roku 2000, asi jako pro většinu zdejších mladoboleslavských jezdců na rallycrossovém závodišti v Týnci u Ml. Boleslavi. Zde se setkávali snad všichni z okolí, kdo měli k autům, motorkám a vůbec všemu, co mělo kola, blízko. Začínal jsem od píky vlastní stavbou vozu Škoda Favorit, a to do minimálně upravených vozů v konkurenčně velice nabité třídě 1300 se svým dlouholetým kamarádem Martinem Vodičkou. Martin ale bohužel vlivem úrazu svou závodní kariéru krátce na to ukončil. Motorářem byl v té době pochopitelně můj otec. S Favoritem jsme ve vyrovnané třídě po celou dobu vcelku úspěšně obsazovali přední umístění.
V roce 2009 jsem se rozhodl po letech pro změnu disciplíny. Nemalou inspirací pro nový směr byly první závody do vrchu pořádané pod hlavičkou Rallycrossu Lukáše Dufka. Pro tuto disciplínu byl opět úplně od počátku postaven tentokráte minimálně upravený a velice robustní vůz Škoda Octavia. Tento vůz po několika odjetých závodech musel nutně projít většími úpravami specifickými pro tento druh závodění.Asi nikdy nekončícím vývojem vozu a novými zkušenostmi se snažím co nejvíce potrápit na trati své soupeře v jedné z nejpočetněji obsazované kategorii závodních speciálů v ČR třídy E-2000 v seriálu EDDA Cupu.
FAVORIT
Konstrukce a vývoj vozu: František a Vratislav Cinkl
Mechanici: František Cinkl, Zdeněk Ďurač, Jarda BohuslavOCTAVIA
Konstrukce a vývoj vozu: Vratislav Cinkl, ing. Pavel Kořínek, ing. Milan Žlebek
Mechnici: Vratislav Cinkl, Zdeněk Kroupa, René Kramář