Honzo, na našich stránkách, ale i na jiných již nějaké zhodnocení bylo a k loňské sezóně ses již také vyjadřoval. Zeptám se tedy jen v krátkosti. Jaký byl Tvůj nejlepší a nejhorší závod a potakala Tě v loňské sezóně nějaké kuriozita?
Tak začnu hned zostra. Nejhorší byly druhé Sedlčany, kde jsem vyhrál suverénně trénink a v první rozjížďce mi bohužel ke konci rundy z prvního místa opět odešel motor. Bylo to hodně zdrcující, jelikož už to bylo asi po třetí v sezoně a navíc jsme mohli připsat hodně bodů do šampionátu, které jsme potřebovali v boji o titul. Nejlepší byl ten poslední rallycrossový, v kterém jsem zvítězil a k tomu se pojí i ta kuriozita. Absolvoval jsem ho totiž se zapůjčeným vozem. Tento vůz jsem měl jen za úkol připravit a doladit, ale poté přišel majitel vozu Radek Dvořák s nápadem, že mi ho půjčí, abych ho vyzkoušel a předvedl ho a to se povedlo a já zvítězil.
Jaké máš plány na sezónu 2020?
V příští sezoně bych chtěl odjet kompletní Mistrovství České republiky RX a AX. Jelikož připravujeme úplně nový vůz do RX, tak to bude spíše o sbírání dat. Když půjde vše podle plánů, rádi bychom se zúčastnili i zahraničních podniků v rámci zóny střední Evropy. Pokud s novým vozem stihneme testovat a vše bude fungovat, určitě vyrazíme do polského Slomczynu, ale úvodní zónový rallycrossový závod v maďarské Máriopócsi, který se jede již v první polovině dubna, asi vynecháme a dáme přednost autokrosu v Humpolci.
A jak to vypadá s buggynou? Tam to bude o nějaké celkové repasi nebo také máte v plánu trošku poladit a vylepšit současný stav?
Buggy důkladně připravíme, ale žádné velké vylepšování asi nebude, nezbyde na to moc času. Zaměříme se na odladění startů, které nás zlobily ke konci sezóny. Pořád se ještě buggy musím učit správně řídit, zatím pro mě nemá smysl dělat nějaké velké zásahy do koncepce buggyny.
Už si zkusil judo, čtyřkolky, autokros i rallycross, nelákala by Tě i jiná disciplína? Auctor pořádá ZAV, tak třeba tuto nebo Tě přírodní tratě moc nelákají?
Je pravda že už jsem vyzkoušel dost závodů. A určitě mě lákají jiné disciplíny, jako je například Rally, možná i ty vrchy nebo třeba jednou i ten populární Dakar. Ale zatím jsou tyto královny motosportu pro mě dost nebezpečné a doma mi je nechtějí dovolit. Co se týče těch závodů na čtyřkolce, tak ty jsem jezdil nazapřenou sám. Ani táta nebo kluci z týmu natož manželka to nepodporovali a proto jsem se s tím taky rozloučil, připadalo jim to nebezpečné. A musím říct, že i přesto všechno jsem v tom byl úspěšný, absolvoval jsem jednu celou sezónu cca 10 závodů a z toho jsem 5 nebo 6 vyhrál.
Co je pro Tebe nejnáročnější na tvém závodění?
Automobilový sport je náročný hlavně finančně a časově. Mám velikou výhodu v podpoře ze strany táty a mého týmu, dělají pro mě první i poslední a bez nich by to určitě nešlo, ale nešlo by to určitě ani bez podpory partnerů a sponzorů, kde mi kromě mých letitých partnerů nově od loňské sezóny právě pomáhají AUCTOR Team a AUCTOR Racing, jež reprezentuji na závodech a všech akcích spojených mojí zavodní činností. Prezentace partnerů a sponzorů je velice důležitá. Bez nich by v dnešní době nešlo závodit. Zároveň chápu, že je potřeba partnery řádně reprezentovat a snažit se zviditelnit.
Co děláš, když nezávodíš?
Pokud nezávodím a zrovna nepřipravuji svoje závodní auta, tak se živím jako automechanik v rodinné firmě, kde opravujeme auta všech značek. Zároveň připravujeme i závodní speciály pro naše zákazníky nebo vyrábíme potřebné díly pro závodní účely. Jinak jsem ženatý, mám dvě děti a bydlím v Mladé Boleslavi. Mezi mé koníčky patří sjezdové lyžování, judo a sport všeobecně. Aby toho nebylo v rodině málo, tak manželka se věnuje parkurovému skákání s koňmi. Pokud se mi to nekryje s mými závody, rád se jejích závodů zúčastňuji jako fanoušek a podpora.
Chtěl bys něco vzkázat fanouškům?
Pokud to jde, věnujte se automobilovému sportu, choďte nám fandit, dokud je to ještě možné a voní to benzínem :) rádi vás uvidíme na našich závodech a za každou podporu jsme velice rádi.
Radku, v loňském roce si hned v prvním závodě na Slovakiaringu ukázal fanouškům svůj vůz ze všech možných stran, ale pak už si byl na závodech vídán spíš jako doprovod Tvé dcery Terezy nebo Honzy Ratajského, kterému jsi na jeden závod zapůjčil Tvůj vůz. Jak vidíš loňskou sezónu Tvýma očima?
Ano, Slovakiaring byl smolný a to jsem ještě nevěděl, že takový bude celý rok. Další závod byl v Mellku, kde jsem jel v sobotu i šampionát Rakouska a v neděli pak bylo na pořadu MMČR. Bohužel nás smůla provázela dál, když v sobotním finále rakouského mistráku, které jsem vedl a už měl vítězství na dosah, tak mi prasklá ojnice na druhém válci udělala díru v bloku a auto začalo hořet. Škoda byla dost značná a hlavně nebyl náhradní motor a tím celá sezona pro mě skončila. Tak jsem se začal věnovat naplno dceři Tereze a vyplatilo se to. Myslím si, že vicemistr v ČTHA nad 1600 byl super výkon. Když už byl konec sezóny, tak moje IBIZA zase byla připravena se postavit na rošt a znovu trápit soupeře. Tím, že už byla celá sezona u konce a mě o nic nešlo, tak jsem dostal super nápad a hlavně jsem chtěl pomoci Honzovi Ratajskému, který mohl v posledním závodě ještě dosáhnout na nejvyšší příčky v rámci MMČR v Rallycrossu, ale bohužel na jeho Golfu odešel motor a vypadalo to, že sezona končí i pro něho a tak jsem mu nabídnul IBIZU a on díky vynikajícímu výkonu a zaslouženému prvnímu místu vybojoval titul vicemistra.
Na posledním závodě v rakouském Melku bylo vidět, že Tvůj vůz je opravdu naladěn výborně a je v něm velký potenciál, když dokázal zajíždět de-facto nejlepší časy napříč startovním polem, pokud by se nepočítaly vozy z divize Super Cars. Jaké máš s tímto vozem v letošním roce plány?
Ano, v Mellku IBIZA ukázala, co umí, a zato vše bych chtěl především poděkovat Romanovi Častoralovi, Honzovi Ratajskému a Rosťovi Pražákovi, ti všichni se velkou měrou podíleli na přípravě a vyladění vozu. Dá se říci, že IBIZA je připravena na novou sezonu, dodělává se pár úprav, aby byla ještě rychlejší, a doufám, že to tak i bude. Jinak moje plány jsou, že pojedeme celou zónu, což bude dost náročné. Věřím ale, že dosáhneme na stupeň nejvyšší a přivezeme titul, to je náš hlavní plán.
Co Ty a jiné motoristické disciplíny. Co si už vyzkoušel a láká Tě něco, co by si vyzkoušet ještě chtěl?
Já jsem si v podstatě vyzkoušel veškeré disciplíny motoristického sportu, ale vše tady rozepisovat by bylo na dlouho. Když nad tím přemýšlím, tak snad jedině, co bych chtěl ještě vyzkoušet, je Dakar.
Co je pro Tebe nejnáročnější na Tvém závodění?
Nejnáročnější je pro mě ten čas, který si musím najít a vše zorganizovat tak, abych byl na závodech v klidu a v pohodě a nemusel řešit nic jiného, jenom závod.
Jako majitel stavební firmy asi moc času mít nebudeš, ale když už si nějaký vyšetříš a nejsou zrovna závody, tak čemu se věnuješ?
Toho času opravdu moc není, je to dost náročné a jsem rád, že moje rodina a kamarádi mi pomáhají, jak se dá. Věnuji se hlavně rodině a také mému synovi, který letos pojede svůj první závod autokrosu.
Chtěl by si něco vzkázat fanouškům?
Určitě ano, chtěl bych vás poprosit, přijďte nás podpořit a my bude dělat vše proto, abychom vás nezklamali ;o).
RADEK DVOŘÁK - Nový jezdec týmu - 2020
Od ledna rozšířil řady AUCTOR Teamu děčínský Radek Dvořák. Radek má za sebou řadu zkušeností z různých motoristických disciplín. V posledních letech jste ho mohli vídat jak na autokrosových, tak i převážně na rallycrossových tratích. V současné době nastupuje s vozem Seat Ibiza. Přejeme mu ať se daří naplňovat své sportovní plány v co nejvyšší míře.
V sobotu 15. února se konalo v CMK Aréně v Praze páté setkání hvězd motorsportu, které pořádá server Autokrosar.cz, v čele s Tomášem Němcem. AUCTOR Team byl na této prestižní akci také hojně zastoupen. Níže uvádíme vyjádření jezdců týmu, kteří se tohoto závodu zúčastnili.
Radek Franc:
Jsem rád, že jsem se mohl zúčastnit této vydařené akce. Celý den panovala na motokárách přátelská atmosféra a já si den náramně užil. V průběhu dne jsem postupně snižoval svůj nejlepší čas, až ve finále B padla magická hranice 50 sekund. V A finále jsem podlehl jen loňskému vítězi Petru Doležalovi. S výsledkem jsem nadmíru spokojen a jsem rád, že jsem i sobě dokázal, že do starého železa ještě nepatřím. Spolu s pohárem za druhé místo, jsem vyhrál i mnoho jiných hodnotných cen, především pak 4 kila uzenin, které se mi jakožto studentovi hodí. Děkuji za hezky uspořádanou a hvězdami nabitou akci.
Rád jsem se zúčastnil této vydařené motokárové akce, na které se sešlo 90 závodníků z mnoha motoristický disciplín. Vzhledem k velké účasti jsem si nebyl zcela jistý, jestli se dokážu propracovat do finálových jízd. Po první rozjížďce, která pro mě nedopadla nejlépe, jsem spolu s Radkem Francem pomalu balili věci a nakupovali jízdenky na vlak, aby jsme byli včas domaJ . Ve druhé kvalifikaci došlo ke změně pořadí jízd a já se i díky tomu, dostal do B finále. Tam se mi podařila nejlepší jízda dne a po velkém boji jsem postoupil z druhého místa mezi nejlepších 10, čehož si velice cením a byl to pro mě velký úspěch. Ve finále k dalšímu zlepšení už nedošlo, celkově jsem obsadil 9. místo. Cením si i velké účasti Auctor týmu, který jsme velice dobře reprezentovali na této prestižní akci. Doufám, že nám to pomůže k další propagaci a zviditelní našich partnerů. Blahopřeji Radkovi Francovi k úžasnému výsledku ve finále.
Děkuji Tomášovi Němcovi za pozvání na tuto akci (Setkaní hvězd motorsportu). Byl to velmi vydařený závod, kde se sešla spousta výborných jezdců z celé republiky ze všech možných motorových disciplín. Celý den se mi dařilo a povedlo se mi dostat až do finále B. I přes velké úsilí se mi nepovedl postup do finále A, ale i přes to jsem velice spokojený s celkovým 15. místem z 90 účinkujících jezdců. Velká gratulace patří Radkovi Francovi a Janu Ratajskému, kteří se dostali až do finále A. Radek skončil na krásném 2. místě celkově. Auctor Team tímto závodem dokázal, že má pod sebou dobré jezdce, kteří jsou schopní zajet výsledky ve všech disciplínách motorsportu.
Jsem moc rád, že jsem dostal pozvání od Tomáše Němce na Hasman klima Setkání hvězd. Celý den jsem se snažil zajet čas 51vteřin, což se mi v závěru měřáku povedlo. Tento den jsem si náramně užil a jsem rád, že jsem mohl poměřit síly s opravdovými mistry volantu, se svým výsledkem mezi nimi jsem velmi spokojený.
Jsem moc ráda, že jsem se mohla zúčastnit této vydařené akce. Po dlouhé době jsem opět mohla vidět své kamarády, ale i známe tváře. Akce byla skvěle připravena a snad se sejdeme v tak hojném počtu i příští rok.
Terezo, jsi jedna z mála žen, které mohou fanoušci motorsportu již několik let vídat na rallycrossových tratích. Jak si se k této disciplíně vůbec dostala a jak hodnotíš svou první celou sezónu, kterou si zakončila titulem vícemistra?
Přesto, že jsem holka, svou vášeň k závodním autům mám už od raného dětství a to zásluhou mého Táty, který závodil. Díky němu jsem zjistila, že chci jít v jeho stopách. Vždy to byl můj sen, umístit se na pódiových příčkách. O to více, to pro mě bylo cennější, neboť jsem měla slabší auto, oproti soupeřům.
V loňském roce jsme Tě mohli vídat s vozem Škoda Felicia v České Trofeji historických automobilů v divizi s objemem motoru nad 1600 ccm. Na sociálních sítích bylo kolem Vánoc pár obrázků, na kterých si byla vyfocena s jiným vozem a Škodovka už to nebyla. Čím ti udělal Ježíšek radost a můžeš nám k tomu autu něco říci?
Ježíšek mi nechal v garáži překvapení a to v podobě Peugeot 306. Který pochází z továrních dílen. Auto má motor o obsahu 2000 ccm a disponuje výkonem 220 PS. Jezdilo v roce 1999 rally. A zbytek bych si nechala jako malý překvapení pro konkurenci.:-D
Jaké máš s tímto vozem plány pro tento rok? Jakých podniků se hodláš zúčastňovat a co Felda, ta půjde o dům dál, nebo zůstane v týmu?
S Peugeotem plánuji odjet celou trofej ČTHV +1600. A pokud ještě bude Felicie, tak bych určitě ráda potrápila své soupeře v Rallycross cupu a to v divizi S 1400.
Klasická otázka, co Ty a jiné motoristické disciplíny? Vyzkoušela si už něco jiného nebo láká Tě přímo něco konkrétního?
Před rallycrossem, jsem se rekreačně věnovala jízdě na motorce a na čtyřkolce. Momentálně se věnuji tomu, co je mi nejbližší, ale ráda bych někdy okusila rallyové tratě.
Co je pro Tebe nejnáročnější na Tvém závodění?
Nejnáročnější na mém závodění je celková koncentrace, se kterou mi pomáhá můj hlavní mechanik Martin alias Želva, neboť od soupeřů nedostanu na trati nic zadarmo.
Co vlastně děláš, když nezávodíš?
Vzhledem k tomu, že mám psa, buldočku Amy, tak se nejvíce věnuji jí. Je to parťák, který se mnou sdílí veškeré sportovní aktivity i relaxační procházky.
Chtěl bys vzkázat něco fanouškům?
Všem svým fanouškům moc děkuji za podporu a již brzy se uvidíme na trati. :)
TEREZA DVOŘÁKOVÁ - Nový jezdec AUCTOR Teamu
Od ledna rozšířila řady AUCTOR Teamu první žena, rallycrossařka Tereza Dvořáková z Děčína. Letos to bude již pět let, co ji fanoušci můžou vídat na rallycrossových tratích. V loňském roce jezdila s vozem Škoda Felicia a podařilo se jí získat titul vícemistryně České republiky v České trofeji historických automobilů. V tomto roce bude nastupovat s vozem Peugeout 306 Maxi. Přejeme jí, ať se s novým vozem co nejrychleji sžije a co nejvíckrát vystoupí na stupně vítězů.
Radku, fanoušci motorsportu a především ti, kteří se pohybovali po autokrosových tratích, tě mohli vídat v rámci závodů Mistrovství republiky, ale i závodů zónových a Mistrovství Evropy, kde jsi prošel kromě divize Racer Buggy 160 ccm všechny juniorské divize a pyšníš se i několika tituly na republikové i mezinárodní úrovni. Má být sezóna 2020 takovým Tvým combackem do motorsportu, tentokrát do rallycrossu? Nepočítám-li tedy Tvé působení ve formuli student, na které se velmi aktivně podílíš a to i z pozice jezdce.
I když již pár let nezávodím, na závody jsem vlastně nikdy nepřestal jezdit, doma jsem nikdy neseděl. Účastním se většiny autocrossových a rallycrossových závodů v pozici mechanika v podstatě od té doby co jsem přestal sám jezdit. A ano, v souvislosti s podporou od Autoklubu ČR bych se měl vrátit na trať, tentokrát tu rallycrossovou. Současné také nepřestanu závodit s Formulí student, s tou bych se letos měl objevit na soutěži v České Republice, Maďarsku a Itálii.
Měla na Tvůj návrat vliv i úspěšná účast na Rallycrossové akademii, kde jsi skončil mezi prvními třemi jezdci, které by měl autoklub podpořit v jejich sportovní činnosti?
Samozřejmě měla, dlouhodobě přiznávám, že největší překážkou v mém závodění jsou finance. V letošním roce by se situace měla změnit, především díky Rallycrossové akademii.
Měl by si nastupovat s vozem, se kterým v loňském roce brázdil rallycrossové tratě Honza Ratajský, v jehož týmu se několik let pohybuješ. Jaké si dáváš cíle a jaké podniky by si chtěl v letošním roce absolvovat.
Budu se soustředit na Mistroství České republiky, rozhodně bych se chtěl ukázat v Sedlčanech a Sosnové. Cíle musí být vždy vysoké, takže bych se chtěl dostat na pódium, protože jak víme z loňské sezony, tak Golf to umí, už jen já ho k tomu musím dovést.
S autokrosem a rallycrossem už nějaké zkušenosti máš, co jiné disciplíny? Co třeba závody do vrchu, které AUCTOR pořádá v Jemníkách. Máš to doma?;o)
Jednu dobu jsem chtěl vyzkoušet rally, ale postupem času si uvědomuji, že mezi svodidly se cítím lépe než mezi stromy. Obecně mám rád všechny druhy závodění, ty moje pseudo okruhy s Formulí student jsou taky velká zábava, ale největší snem je pořád divize Super Cars. Jemníky se budou konat i letos, tak třeba nějaké to závodní auto do té doby seženu :D.
Co pro Tebe vždy bylo a bude nejnáročnější na Tvém závodění?
Uklidnit se, hlavně na asfaltu, jsem z autocrossu a je to vidět. Loni s formulí v Itálii dokonce komentátor poznamenal, že možná tým najal rally pilota. Potom co jsem všechny zatáčky projížděl bokem a kvůli mně dokonce posunuli stan komisařů dál od trati. Ale kdybych nejel na 110%, nebylo by to ono. Letos to bude poprvé s předním náhonem, to mě snad naučí, a pokud ne, bude se alespoň na co koukat.
Co vlastně děláš, když nezávodíš?
Studuji strojní inženýrství na Technické univerzitě v Liberci. S přítelkyní jsme v týmu tamní formule. Já jsem pilot a konstruktér podvozku, ona je přes sociální sítě a video, které musíme dělat na závody. Letos jsem si také udělal licenci technického komisaře, kterého budu celý rok dělat na Rallycross Cupu, ale třeba mě nominují i na nějakou tu velkou republiku.
Chtěl bys něco vzkázat fanouškům?
Děkuju všem fanouškům, co si najdou čas a přijdou podpořit své oblíbence. Jsem rád, když jich je hodně, tak snad letos v Sosnové s plnými tribunami.
RADEK FRANC - nový jezdec AUCTOR Teamu
Od ledna rozšířil řady AUCTOR Teamu známý autokrosař Radek Franc z Mladé Boleslavi. S autokrosem začínal v roce 2005 a věnoval se mu intenzivně až do roku 2013. Za tu dobu sesbíral řadu ocenění a pyšní se i dvěma tituly Mistra republiky, jedním titulem zónovým. V letošní sezóně bude nastupovat v divizi STC+2000 s vozem VW Golf III, tentokrát však na rallycrossových tratích. Přejeme mu, ať se daří a ať co nejrychleji naváže své předchozí úspěchy.
1. Díky velké ráně z předchozí sezóny si toho loni moc neobjel. Vím snad jen o jednom startu. Kde to bylo a jak si dopadl?
Ano, předchozí sezóna měla špatný konec, kdy jsme v poslední rychlostní zkoušce na Rally Sudety, Českomoravský pohár, měli havárii, po které jsme se se spolujezdcem chvíli oklepávali. Vzhledem k nepojízdnému vozu, na který nebyl čas, jsem se rozhodl koupit mladší Subaru Imprezu WRX. S tím jsme poté jeli na XV. Chrudimském Rally sprintu, kde jsme v naší kategorii skončili na druhém místě.
2. Jak to vypadá s letošní sezónou? Bude těch startů více?
V letošní sezóně plánuji 2 starty, přičemž dopředu ještě nevím, které závody pojedu, protože se většinou spontánně rozhoduji pár týdnu před událostí. Pokud to čas a finance dovolí, tak by těch startů mohlo být více.
3. Pořád zůstáváš věrný tvému krásnému vozu Subaru?
Samozřejmě, je to nádherný legendární vůz, který má spoustu fanoušků. Po havárii byl však značně poškozen a opravy by trvali příliš dlouho. Proto, jak jsem prozradil v první otázce, jsem koupil stříbrné Subaru Impreza WRX 2002, které bylo téměř připravené. Bylo potřeba pár úprav, především doladění motoru řídicí jednotkou a pak nějaké drobnosti.
4. Co je pro tebe nejnáročnější na závodění?
Nejnáročnější? No, nejspíš asi soustředění se během závodu, přece jenom člověk nesmí udělat žádnou chybu v té vysoké rychlosti, protože se každá chyba trestá, někdy méně a někdy bohužel více.
5. Co vlastně děláš, když nezávodíte? Něco o práci. Plus zájmy – rodina, ostatní sport.
Tak rozhodně je na prvním místě moje milovaná rodina, přítelkyně a malá dcerka, se kterými se snažím trávit co nejvíce času. Ať už v podobě různých výletů po České republice či zahraničí, nebo v podobě společného lenošení doma na gauči při pohádkách. Můj oblíbený sport, kromě motorsportu, je především jízda na kole a plavání, v neposlední řadě také běh a to především když učím svou čtyř-letou dcerku jezdit na motorce (směje se). Občas to kvůli mé práci nebývá jednoduché, protože mám vlastní firmu na obrábění kovů, ve které jsem v poslední době na všechno sám a tak musím bohužel spoustu času trávit v práci, ať už sháněním zakázek, objednáváním materiálu, přípravou práce nebo i dokonce samotným obráběním.
6. Chcete něco vzkázat fanouškům?
Vzkázal bych akorát to, že se budu snažit být na co nejvíce závodech, aby si mohli užít Imprezu v celé své kráse v jejím přirozeném prostředí, které je odjakživa na závodních tratí Rally.
RHRmotorsport – Radek Kopecký st., Radek Kopecký ml., Honza Kopecký
V loňském roce jste toho moc neobjeli. Jak to vypadá s letošní sezónou? Na podzim jsme se bavili o nějaké případné změně techniky či disciplíny. Zůstanete u vrchů a stejné divize nebo vyzkoušíte něco nového?
Minulý rok nebyl pro naše závodění moc příznivý. Odjeli jsme závody v Sosnové, kde se nám zadařilo jak dopoledne, tak i se štěstím odpoledne a dovezli jsme poháry za druhé a třetí místo. Dále jsme jeli závody do vrchu v Jemníkách, kde jsme se trápili s vadnou spojkou, nešlo pořádně řadit
a museli jsme bohužel ze závodu odstoupit. Zvažovali jsme změnu techniky, navštívili několik inzerujících prodejců, projeli se, ale bohužel nám nebylo přáno a ani s jedním se nedohodli. Pro tento rok tedy budeme startovat opět s vozem VW Golf 3 VR6. Mimo závodů do vrchu s naším vozem, máme v plánu vyzkoušet závody rally a to v rámci ČMPR s pronajatým vozem.
Máte nějakou týmovou taktiku – např. kdo, s kým, kde, kolik?
Tento rok zahájíme sezónu opět na Autodromu v Sosnové a to 11.4.2020, kde za náš tým nastoupí Honza a Radek Kopecký. Dále by měla následovat Bílina, ale bohužel se kryje se závody do vrchu v Jemníkách, které nemůžeme jako členové AUCTOR Teamu vynechat :-). Letos zde nastoupí stejná dvojice jako minulý rok a to Radek starší a mladší. Dále se musíme dohodnout, jaký podnik budeme upřednostňovat.
Když už bylo zmíněná případná změna, kam by případně v budoucnu směřovaly vaše kroky. Jste nějak za jedno nebo každý bych chtěl zkusit něco jiného.
Náš sen je určitě rally . Bohužel se jedná o velmi nákladný sport jak finančně, tak materiálně a to v současné době není v našich silách zajistit.
Co je pro vás nejnáročnější na závodění?
Na závodění je pro nás nejnáročnější asi jako pro všechny týmy zajištění dostatku financí na celou sezónu. Z tohoto důvodu nemůžeme absolvovat celou sezónu jednotlivých seriálů a jsme nuceni si závody vybírat a některé méně dostupné vůbec nejet. Tímto bych chtěl poděkovat našim kamarádům a sponzorům kteří nás podporují, nebo podporovali jako např: Entry Enginering s.r.o. , Sklenářství u mostu – Liberec, FB autoservis a neposlední řadě bych rád zmínil Auctor Racing a Auctor Team, který nám pomáhá jak finančně, tak prezentačně.
Co vlastně děláte, když nezávodíte?
Mimo závody samozřejmě všichni chodíme do práce a vyděláváme na naše drahé koníčky. Radek ml. čeká přírůstek do rodiny, tak se mimo volantu musí naučit řídit kočárek. Mimo to hodně cvičí a pravidelně se zúčastňuje vytrvalostních závodů ,,Spartan´´. Já s Honzou trávím volný čas u vody a společně rybaříme a pokoušíme se o ulovení zlaté rybky, která nám splní tři přání, jako je např. vůz kategorie R5.
Chcete něco vzkázat fanouškům?
Fanouškům děkujeme za skvělou atmosféru, kterou vytváří během závodů. Vždy nás to naplňuje a hecuje k lepším výkonům. Určitě se budeme snažit závod od závodu zlepšovat a zrychlovat, pokud nám to technika dovolí :-).